پایگاه خبری رویداد کرمان
1403-02-26 17:27
استان کرمان
دادستان خبر داد:

استقرار ۶ قاضی در شهرستان جیرفت برای روز انتخابات

دادستان عمومی و انقلاب جیرفت گفت: ۶ قاضی در روز انتخابات در شهرستان و بخش های تابعه برای صدور دستورهای لازم در مورد تخلفات انتخاباتی تمامی مناطق را پوشش خواهند داد.

به گزارش “رویداد کرمان” به نقل از ایرنا، افشین صالحی نژاد روز پنجشنبه اعلام کرد: معاون دادستان و بازپرس ویژه جرایم انتخابات در همان روز و شب به جرایم احتمالی به صورت ویژه رسیدگی خواهند کرد.

وی خطاب به همه نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد و طرفدارانشان تاکید کرد: اگر افراد در روز انتخابات در اطراف محل صندوق های رای برای نامزدی تبلیغ یا تجمع خاص انجام دهند، بازداشت می شوند.

صالحی‌نژاد ادامه داد: همه خودروهای حاوی اقلام و تصاویر تبلیغاتی نامزدها توسط نیروی انتظامی توقیف می شوند.

وی اضافه کرد: اشخاصی که در روز انتخابات به هر نحو برنامه‌ای برای خرید یا فروش رای داشته باشند بازداشت و به‌شدت با آنها برخورد می شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: با هرگونه بداخلاقی، تخریب یکدیگر و اخلال در امر انتخابات به هر نحو به طور جد برخورد خواهد شد.

وی اضافه کرد: در خصوص مسئولان در هر جایگاه و مقامی، در صورت مشاهده تخلف برخورد قاطع قانونی انجام خواهد شد.

صالحی‌نژاد تاکید کرد: تمامی صفحات و کانال های رسمی یا غیررسمی در همه پلتفرم های مجازی بعد از ساعت پایانی تبلیغات تا پایان و اعلام برنده انتخابات به طور کامل مورد رصد و بررسی هستند، در صورتی که فرد یا افرادی در این فضاها هرگونه تبلیغ یا تخریب له یا علیه شخص یا اشخاصی انجام دهد با فرد و افراد موردنظر و مدیر صفحه برخورد قانونی صورت می گیرد.
وی بیان کرد: رسانه ها باید تا زمان اعلام رسمی نتیجه از هرگونه اعلام پیش از موعد خودداری کنند.