پایگاه خبری رویداد کرمان
1403-02-26 03:02
استان کرمان

حساس‌ترین بازی لیگ برتر فوتبال زنان برنده نداشت

حساس‌ترین نبرد از سری مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال زنان ایران، نبرد بین تیم‌های خاتون بم و شهرداری سیرجان با نتیجه ۲ بر ۲ در ورزشگاه امام علی سیرجان به پایان رسید.

به گزارش “رویداد کرمان” به نقل از ایرنا، در این دیدار ۲ تیم هم استانی که سال‌ها رقیب یکدیگر برای کسب عنوان قهرمانی هستند و در رده های اول و سوم جدول قرار دارند روز جمعه چهارم اسفند روبه‌روی هم قرار گرفتند.

در یک طرف خاتون بم صدرنشین لیگ شانزدهم با کسب ۳۲ امتیاز از ۱۲ مسابقه و بدون پذیرش حتی یک شکست، در طرف دیگر، شهرداری سیرجان که با داشتن ۲ باخت و ۲۸ امتیاز به دنبال کاهش فاصله‌ اش با خاتونِ صدرنشین بود.
گل های تیم خاتون بم را مونا حمودی و زهرا قنبری و برای تیم شهرداری سیرجان نیز رقیه جلال‌نسب و ثنا صادقی به ثمر رساندند
در نیمه دوم این مسابقه نیز مرضیه نیک خواه بازیکن تیم شهرداری سیرجان نیز بعد از برخوردش با سارا دیدار توسط داور از زمین مسابقه اخراج شد.
در پایان هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال زنان، خاتون بم با ۳۳ امتیاز صدرنشین ماند. ملوان بندرانزلی با برد در سنندج، ۳۱ امتیازی شد و به رتبه دوم صعود کرد. شهرداری سیرجان نیز ۲۹ امتیازی شد و در جایگاه سوم قرار گرفت.

نتایج دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال زنان ایران
جمعه چهارم اسفندماه
شهرداری سیرجان ۲ – خاتون بم ۲
کانی کردستان یک – ملوان بندرانزلی ۲
سپاهان اصفهان ۴ – آوا تهران صفر
پالایش گاز ایلام ۴ – ایساتیس کران فارس ۲
پیکان تهران یک – نماینده البرز صفر

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال زنان ایران روز دوشنبه ۱۴ اسفندماه پیگیری خواهد شد که خاتون بم میهمان هیات فوتبال البرز است و شهرداری سیرجان نیز در خانه باید به مصاف سپاهان اصفهان برود.