پایگاه خبری رویداد کرمان
1403-02-25 10:58
استان کرمان
لیگ برتر فوتبال بانوان

خاتون بم با سه گل پیکان تهران را بدرقه کرد

تیم فوتبال خاتون بم در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران در دیداری خانگی با زدن سه گل مقابل تیم پیکان تهران به برتری رسید.

به گزارش “رویداد کرمان” به نقل از ایرنا، روز جمعه در چارچوب شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال بانوان ایران شاگردان مرضیه جعفری در تیم خاتون بم توانستند در ورزشگاه فجر این شهر با پیروزی در برابر پیکان تهران موقعیت خود را در صدر جدول تثبیت کنند.

زننده گل‌های تیم خاتون بم زهرا قنبری چهار گل، نگین زندی، مونا حمودی و سارا دیدار بودند.

خاتون بم در پایان هفته دوازدهم با کسب ۳۲ امتیاز همچنان صدرنشین جدول رده‌بندی است.

شهرداری سیرجان نیز دیگر تیم فوتبال بانوان استان کرمان در تهران به مصاف تیم قعرنشین جدول آوای تهران رفت که توانست با زدن یک گل به پیروزی برسد.

شاگردان مریم ایراندوست با درخشش رقیه جلالی نسب این هافبک کلیدی و تاثیرگذار و با کسب سه امتیاز به خانه بازگشتند تا آماده دیدار حساس برابر خاتون شوند.

خاتون بم در پایان این هفته با کسب ۳۲ امتیاز همچنان صدرنشین جدول رده‌بندی است و تیم‌های شهرداری سیرجان و ملوان بندرانزلی هم با ۲۸ امتیاز در رتبه‌های دوم وسوم حضور دارند.

گفتنی است، در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال زنان ایران نگروز جمعه چهارم اسفندماه در حساس‌ترین نبرد هفته و یکی از مهم‌ترین دیدارهای لیگ شانزدهم، تیم‌های شهرداری سیرجان و خاتون بم به میزبانی ورزشگاه امام علی سیرجان به مصاف هم می روند.

نتایج دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال زنان ایران به شرح زیر است:
جمعه بیست‌وهفتم بهمن‌ماه
خاتون بم ۳-۰ پیکان تهران
آوا تهران ۰-۱ شهرداری سیرجان
ملوان بندرانزلی ۴-۰ پالایش گاز ایلام
ایساتیس کران فارس ۱-۱ سپاهان اصفهان
هیات فوتبال البرز ۲-۰ کانی کردستان